Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Zwroty wszystkich innych produktów mogą być realizowane w terminie 14 dni od otrzymania produktu na adres naszej firmy podany poniżej.

Składanie reklamacji

Kupujący może złożyć sprzedającemu reklamację dotyczącą zawartej umowy mailowo lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów reklamowanego produktu/usługi.

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

3. Jeśli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni licząc od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na wskazany adres e-mail lub pocztą tradycyjną.


Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

  Studio Grafico s.c.
  Tysiąclecia 14
  38-400 Krosno

 

 

Nowości
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl