
Zwroty
Zgodnie z art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Zwroty wszystkich innych produktów mogą być realizowane w terminie 14 dni od otrzymania produktu na adres naszej firmy podany poniżej.
Składanie reklamacji
Kupujący może złożyć sprzedającemu reklamację dotyczącą zawartej umowy mailowo lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów reklamowanego produktu/usługi.
2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
3. Jeśli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni licząc od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na wskazany adres e-mail lub pocztą tradycyjną.
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Studio Grafico s.c.
Tysiąclecia 14
38-400 Krosno