
1. Czy mogę dokonać zakupu nie będąc zarejestrowanym w sklepie?
Tak, oczywiście. Udostępniamy możliwość zakupu Klientom zarejestrowanym jak i niezarejestrowanym Użytkownikom.
2. Jak zamawiać?
Po wybraniu interesujących produktów i złożeniu zamówienia należy potwierdzić zakup i w razie potrzeby przesłać dodatkowe informacje (np. w przypadku zaproszeń powinny się tu znaleźć informacje dotyczące wyboru rodzaju papieru/wstążki/wzoru, itp.). W przypadku produktów w których konieczna jest personalizacja należy przesłać wszystkie niezbędne dane tj. miejsce imprezy, czas imprezy, lista gości, serwowane dania, itp.
Po potwierdzeniu zamówienia i otrzymaniu niezbędnych danych (jeśli coś będzie brakowało skontaktujemy się z Państwem w celu uzupełnienia informacji) oczekujemy na płatność celem rozpoczęcia realizacji.
Po odnotowaniu płatności rozpoczynamy realizację. W przypadku produktów personalizowanych lub wykonywanych według indywidualnego wzoru oczekują Państwo na projekt do akceptacji - zwykle ok 2 dni robocze (czas liczony jest od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych danych do personalizacji i odnotowaniu wpłaty na koncie).
Oczekujemy na Państwa akceptację (ewentualnie uwagi co do poprawek) przesłanego projektu.
Wykonanie produktu według zatwierdzonego projektu to zwykle 2-5 dni roboczych po ostatecznym zaakceptowaniu przez Państwa projektu.
3. Czy mogę otrzymać próbkę (wzór) zaproszeń, menu i innych oferowanych produktów?
Tak, oczywiście. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt z naszym sklepem.
4. Czy mogę zamówić zaproszenia bez personalizacji (wykropkowane)?
Tak, oczywiście. W takim przypadku sami wpiszecie Państwo niezbędne informacje do zaproszenia.
5. Czy mogę zmienić wierszyk/tekst zaproszeń?
Tak, oczywiście. Umieścimy tekst według Państwa wytycznych.
6. Czy mogę zmienić czcionkę?
Tak, oczywiście. Zalecamy jednak pozostawienie czcionek jak we wzorach - są możliwie najlepiej dopasowane przez grafików do konkretnych stylów produktów.